Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Laat het ons weten.
Wij zijn aangesloten bij een door Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE) georganiseerde klachtenregeling.
Zijn er zaken die in het contact met uw huisarts, de assistente of de waarnemer onprettig verlopen zijn, of zijn er naar uw mening fouten gemaakt, dan is het van belang dat u dit kenbaar maakt. Het heeft onze voorkeur als u de klacht met uw eigen huisarts bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.
Is het voor u een probleem om de klacht met uw huisarts te bespreken, of komt u er met ons niet uit, dan kunt u terecht bij een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfuntionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem.
Als u er met de huisarts en met de bemiddeling door de klachtenfuntionaris niet uit komt, dan kunt u terecht bij de Geschilleninstantie Huisartsenzorg.
Meer informatie kunt u vinden op de website www.skge.nl en in de folder.